Mormor besök

I helgen har vi haft besök av Viggos älskade mormor + Kerstin och Johanna. Det har gått hur bra som helst, mormor har både fått byta blöjor, bära och mysa med prinsen utan att han har gnällt det minsta. Det har vart hur skönt som helst för föräldrarna med då vi kunna lämna in den lilla morgonpigga godingen till mormor på mornarna och själva kunna bre ut oss i sängen och sovit som två klubbade sälar. Har vart hur skönt som helst! Tack!

I lördags var även första gången som Viggo var själv med pappa under några timmar. Jag åkte med mamma, Linn, Johan, Kerstin och Johanna till stan för att shoppa lite. Har inte vart i stan på snart två månader, var väldigt ovant att vara i från Viggo och jag var lite nervös men det hade gått hur bra som helst. Han hade sovit större delen av tiden och pappa hade fått mata honom med flaska utan problem. Skönt att det funkade så bra och det var väldigt skönt för mig med att bara få vara "Emmy" och inte "mamma Emmy". Kvällen bjöd på god mat och Melodifestival hemma hos oss, mysigt!

Idag är det vardag igen. I morse bestämde Viggos sig för att det var morgon 6.20, då var det supertråkigt att ligga kvar i sängen tyckte han. Efter att jag bytt blöja, stoppat i napp och vaggat (med resultatet att jag somnade till själv hela tiden) så fanns inget annat alternativ än att väcka pappan (som ändå skulle upp snart). Han och Viggo lekte lite innan Viggo kunde somna om en halvtimme innan killarna till slut gick upp och åt frukost tillsammans. Jag fick lyxen att ta "sovmorgon" ända fram till 7.50, nice!
 Viggo och mormor



Kommentarer
Postat av: Viggos mormor

Tack för en underbar myshelg! Vilken ljuvlig liten Viggo! Nu är det långt till Göteborg...Tur att vi ses om tre veckor. Massor av pussar

2010-02-08 @ 20:37:57
Postat av: Anna Stenlund

Å, vad det är kul att läsa om livet där nere med den lilla godingen!=) Det är så spännande att gå in och kolla om du har skrivit något nytt! Längtar så efter att få träffa Viggo och er! Mikael hälsar!

Massa pussar o kramar

2010-02-08 @ 21:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0