Snöstorm a' la Göteborg

Idag har vi snöstorm i Göteborg. Eller snöstorm och snöstorm, snöstorm a' la Göteborg snarare dvs. ett lätt snöande + blåst, ingenting mot vad det kan bli hemma i Dalarna! Men det är nog för att både tv-nyheter och radio ska gå ut med stora varningar, lite överdrivet kan jag tycka, men så är man kanske lite mer rutinerad när det gäller vinterväder också! ;)

Jag och Viggo spenderar dagen inomhus idag, det är ingen hit att gå ut när det snöar och blåser. Nu sover prinsen äntligen middag, han var så trött så trött och supergnällig men vägrade somna. Tror jag la honom fyra gånger innan han somnade på riktigt och då var han så trött att han somnade sittande. Annars har den lilla kotten denna vecka kommit på att det är jättetråkigt att ligga kvar i sängen när pappa går upp, varför ska man stanna i sängen med mamma när pappa går upp? Nej, det har bara varit för mamman att också gå upp då. Men det har varit ganska mysigt med för vi har kunnat äta frukost tillsammans hela familjen, jag och Martin vid bordet och Viggo i babysittern nedanför.

Godingen sover middag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0