Tisdag

Så var det tisdag. I morse vaknade herr Sjörs 6.30 med magknip. Den lilla stackaren var så ledsen och bara skrek, ingen mat ville han ha heller även fast han borde ha varit hungrig. Till slut vart det bättre det då han låg på pappas kudde och pappa masserade magen, plutten! Då pappa duschade slumrade Viggo till en stund innan han och pappa gick upp och hade killfrukost medan jag fick sova några minuter till. Då pappa gått till jobbet hade jag och Viggo en trevlig frukoststund innan vi båda kunde sova en stund till. Det hör inte till vanligheterna att Viggo vill sova mer efter att vi gått upp men idag gick det, antagligen hade han sovit lite dåligt pga. magen.

På förmiddagen tog jag och Viggo vagnen och gick till Babyhörnan. Jag var på jakt efter en spegel att sätta bak i bilen så vi kan ha koll på Viggo då man kör och han sitter i sin bilstol bak (att koppla ur airbagen skulle kosta ca. en fjärdedel av vad vår skruttbil är värd så...). En sådan köpte vi innan vi gick till Hemköp och handlade frimärken. Idag passade vi också på att ta en lite längre promenad innan vi gick hem då det var ganska ok väder ute (-4). Viggo älskar att åka vagn, även om han är vaken så ligger han bara och tittar och säger inte ett knyst, skönt! Jag tror han tycker det är mysigt att ligga nerbäddad i vagnen.

Viggo har idag invigt sina nya kläder som han fick av mormor och morfar, håll tillgodo,ÄrtanÄrtan här kommer Viggo "Ärtan" Sjörs!


Kommentarer
Postat av: maja

Åh vilken söt liten ärta :)

2010-02-10 @ 09:29:03
Postat av: maria

Håller helt med föregående talare=) TACK snälla för fina födelsedagskortet!! Ta hand om er finingar puss

2010-02-10 @ 23:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0