Passar på...

...att blogga lite innan prinsen öppnar sina blå. Han ligger här bredvid mig och sover, aningen oroligt så detta inlägg kan bli kort. Jag håller på att baka bröd. Vi får se om det blir bättre denna gång, det underlättar ju om man läser rätt på receptet. Att det är stor skillnad på rågmjöl och rågsikt fick jag bittert erfara förra gången jag provade på mina bakkunskaper. Stenhårda limpor blev resultatet. Idag har vi inte speciellt mycket planerat, vi blir nog hemma och myser. Imorgon ska vi eventuellt träffa lilla Elise, hennes mamma och Emina. Men på torsdag då är det dags att träffa Amelia och hennes mamma Johanna igen. De kommer hit på sopplunch och promenad, samma upplägg som förra gången, väldigt trevligt!

I natt har vi haft en liten jobbigt natt tycker jag som mamma. Viggo har vaknat och velat haft mat fem gånger! Det har inte hänt sen han var riktigt nyfödd. Nu får han en flaska tillägg på kvällen och då sover han i genomsnitt sex timmar. Men jag undrar om han inte behöver lite mer tillägg. Igår ville han ha mat varje halvtimme från klockan 16 till 19. Det blir ju lite slitigt och man kan ju inte göra så mycket annat än bara amma. Vi får nog fråga på BVC...

Annars är allt bara bra här. Men nu tycker Viggo inte att mamma ska sitta framför datorn nåt mer, så tjingeling till nästa gång! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0