Tidiga mornar

Viggo har lagt sig till med tidiga mornar till sina föräldrars stora förfäran. I helgen (när han som tur var sov inne hos farmor och farfar) tyckte han att 05.00 och 03.45 var lagoma tider att gå upp. Igår och idag har han dock tagit lite mer "sovmorgon" och gått upp först 05.30. Jag kan inte förstå hur han kan vara så pigg när det är kolmörkt ute och både jag och Martin stensover. Detta resulterar i att han blir otroligt kvällstrött och gärna däckar innan 19. Men igår höll vi honom uppe till 19.30 med intentionen att han skulle sova längre på morgonen. Inte så lyckat resultat då han vaknade tidigt ändå men jag tror det är det enda sättet. Dessutom blir ju jag och Martin så kvällströtta när vi också måste gå upp så tidigt, igår kväll somnade jag i soffan kvart i nio! Lite pinsamt nästan!

I helgen var jag i Stockholm och Sundbyberg på tjejhelg. Väldigt mysigt! Maja och Fredrik har precis renoverat färdigt sin nya lägenhet så det var roligt att se. Shopping, mys och utgång stod på schemat. Mycket lyckad helg! Viggo ska dessutom få ytterligare en kompis i april, Maja och Fredrik har en bulle i ugnen! Superkul!

Viggo och Martin spenderade helgen i Alingsås hemma hos farmor och farfar. De hade gungat och busat en hel massa. Viggo är ju inne i en period när det enda som gäller är att åla och ställa sig mot allt, så man kan inte släppa honom många sekunder i taget. Han har även börjat gå lite runt möbler och gärna slänga sig mellan soffan och soffbordet. I helgen hade han även stått utan stöd i ca. 5 sekunder sa Martin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0