Första veckan avklarad.

Så var första veckan i skiftbytet så när som på avklarad. Jag tycker att det har gått över förväntan, Viggo och
pappa har varit hemma och busat medan jag har befunnit mig på jobbet. På fredag lunch dök äntligen min jobbdator
upp så nu kan jag jobba på rikigt. Viggo och pappa har som sagt så smått börjat infinna sig i det nya livet med
allt vad det innebär. Fast det märks att det nog allt behövs en inkörningsperiod. Jag har haft lite "telefonjour"
på jobbet denna veckan. Fast det har mest varit kul att höra vad de har grejat med där hemma på dagarna.
Det är lite mer action hemma nu och han är blixtsnabb på att göra saker vår lille filur. Igår hade han t.ex.
råkat schasa ur vår säng då Martin var borta från sovrummet i 7 sekunder med en bula i pannan som resultat. Sen
hade han lyckats klämma de små fingrarna i en låda någon timme senare. Men å andra sidan rör han sig mer nu och
han är väldigt nyfiken på mycket. Sen har han världens bästa självförtroende då det kommer till att stå och
resa sig. Han tycker att han nog kan gå och stå bättre än vad han egentligen kan med resultatet att han gärna
släpper det han håller sig i. Med krypningen går det bättre och bättre men fortfarande har han inte kommit
på knepet hur man gör för att ta sig framåt och fortfarande stå på alla fyra. Då han försöker ramlar han på mage
och blir helt vansinnig över misslyckandet. Men det är bara att öva på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0