L

.U.G.G... Just det det har hänt något stort i min panna. Jag har för första gången i mitt snart 28-åriga liv vågat klippa lugg. Och jag gjorde det själv. Med kökssaxen. Fick akut sug efter förändring. Tjiptjilevipp så satt det en lugg i min panna. Vart ok. Fast det är tur att vi ska och hälsa på frisör-Lisa med familj i Skövde i helgen. Tror det behövs lite korregering här och där. Våren är alltid en tid då jag bli supersugen på förändring och färg. Idag har jag lyckats få till den fina färg kombinationen senapsgult-denimblått-orange-turkos-svart. Var aningens trött då jag gick upp 05.10 imorse så det blev lite hur som helst. Gick på bekvämlighetskänslan snarare än snygg kombo känslan.

Nu jobb, sen Alingsås och lämna lilleman till farmor och farfar. Imorn, jobbonsdag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gumman, nej, nån lugg gick det ju inte att ha med dina fina lockar:)

2011-04-05 @ 19:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0