Illa

Idag har Viggo haft nån lightvariant av magsjuka. Spya inatt men inget mer. Meeen eftersom vinterkräksjukan (som det eventuellt kanske möjligtvis är (tror inte jag)) har en inkubationstid på 72 timmar så är vi isolerade här hemma fram till torsdag natt, minst! Behöver jag ens nämna att jag är lite småbitter? Man lunkar ju liksom med i den där sjuklunken själv, skruttar runt i pyjamas halva dan, struntar i att föna håret osv. Visst det är skönt att skrutta runt i de skönaste myskläderna/pyjamasen med crazy hår en dag men en hel arbetsvecka? Nja... Det sociala i mig törstar efter något att göra!!! Gärna utanför hemmets fyra väggar, gärna med någon trevlig person som oxå gärna får ha några barn som Viggo och Alva kan leka med och om den personen oxå är ägare av sån där lyxig kaffemaskin så har vi jackpot! Jaja, det kommer såna dagar också! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0